Deryotti canım tabiki her bebeğin gelişimi farklı ama konu şuan gelişim değil. Sonuçta her bebeğin barsak formülası aynı. Anne sütü ana öğün ama sen günde 3 defa ek gıda verirsen ana öğün anne sütü olmuyor ki.. 6.ayda bebeklere 1 öğün tadım verilir bu dünyanın her yerinde böyle prematüre bebekler için bile.. neyse tabi doktorunuz demiş, bir şey diyemiyorum