alicihankus ilk günler sütüm az geldi sezaryen oldum.idrarında kırmızı bir renk vardı doymadığından oluyormuş mama takviyesi yap sarılık başlangıcı var dedi doktorum zaten kilolu bir bebek dedi.7.gün tamamen sütüm geldi bıraktım mamayı şimdi uyumayınca sütün yetmiyor mama verelim diyolar bilmiyorum idrarı kakası çok fazla bez çok ağır oluyor değiştirince.Acaba yetmiyor mu sütüm diyorum uyumayınca.kesinlikle ağlamıyor ama sadece uyanık bakıyor.sarılık başlangıcı da geçti bu arada kalmadı sürekli emziriyorum