Woody bayadır vardı aslında ama azdı, doktorumuz da tam emin olamamıştı, fakat sonra belirtiler artınca, 9 aylikken ilaç verdi. Bizde kusma çok yok, sadece sürekli ağzına mide suyu geliyor. Uyandığında saçları falan ıslanmış oluyirdu, şimdi o kadar değil artık fakat önlem almazsak yine artacak. Doktorumuz başka bir ilaç verdi şimdi ama sürekli ilaç kullanmak da beni üzüyor 🥺
Alerji konusu hiç geçmedi..