Merhaba ataklı ya da atağa az kalmış bebek anneleri 😊Ne durumdasınız sizde benim gibi zorda mısınız 😀Öncelikle uyku düZeniniz oluştu mu ya da ataktan önce oluşmuş muydu ? Bizim bu zamana kadar hiç belirli bir uyku düzenimiz olmadı.Düzeni bebek mi oluşturacak yoksa ben mi ? Bir de son zamanlarda uykusu gelince çıldırıyor çok uykusu var ama uyumamak için direniyor kucağımda zıplatarak zorla uyutuyorum 😑Geceleri daha fazla uyanmaya başladı . Henüz dönemiyor ,Canı isterse dönmeye çabalıyor ,özellikle altı açıkken veya üzerini incelttiğimde daha çok hareket ediyor ama bende hasta olur korkusuyla pek fazla öyle bekletemiyorum .Beslenmeyle ilgili pek bir değişiklik yok şuan aynı gibi zaten fazla kilo almıyor ama buna da şükür diyorum. Siz de durumlar nasıl ?(Kızım 3 ay 20 günlük )