Lutfen yardim edin kafayı yemek üzereyim. Gebelikten beri dos ağrısı çekiyodum artık dayanılmaz bi hal aldı ağrıdan uykusuzluktan sütüm azaldı resmen. Penisiline alerjim var. Zimaks diye bi ilaç yazdılar. Bebeğim daha 2 aylık ve saat başı meme istiyor. Mama almıyor tukuruyor ağlama nöbetiyle. Biberon emzik almıyor. Kasik siringayla denedim yine yok. Sutumu sağınca çok az çıkıyor ki her halukarda tok da olsa meme isteyecek. Napcam ben?