Bebegim 2 günlükken pipisinden kan gelmeye başladı. Doktora goturdugumde besleyememissin sivi kaybetmis ondan olmus dedi. Sık sık Emziriyorum artk kan gelmiyor ama idrarini yaparken cok ağlıyor.dhaa once basina böyle birşey gelen varmi.bebegim suan 10 günlük