Gizemaltrn iki_prens_annesi canım benim oglan 30 aylık olucak 24 aylıkken wc ye yapıyordu ama 40 gun önce kardeşi doğdu artık söylemiyor
iki_prens_annesi Gizemaltrn kardesi bezliyosun ya oda ozeniyo ilgi istiyo bnm oglanda ole kardesi ne yapsa oda istiyo bnde bekldm simdide ogretmeye basldm bu saate kadar bezsiziz bakalm aksama kadar basima ne gelck 😆
iki_prens_annesi Mom084 daha bn almdm ama bi ogrensn camasir kolay is zaten yasaklarda var cikamiyoz ogrensn ki disarda sorun yasamayalim ddk 🤗
Gin iki_prens_annesi ahhaha yok inat ediyor🤣 tuvalete yapmayacakmış bezine yapacakmış🤣 geçen sene bir girişimde bulunduk biz, birkaç tuvaletini lazımlığa yaptı da. Şu anki hali bana inat biraz😅 saldım ben de evdeki bez stokları bitene kadar bezine yapsın dedim😅
iki_prens_annesi Gin inat ediyolar malisef bizimki basta bez tak ddi bnde inat ettm suan b3z aklinda yok ama ilk cisinide altina yapti gozum üzerinde sorup duruyom bu isi beceremeycm gibi ama bakalm aksama kadar basima ne gelck 😂
Gin iki_prens_annesi benim başıma geleni anlatayım 🤣 parkenin üzerine çişini yapıp içine oturup oynamaya başladı. Temizlemek istediğim için bana saldırdı😅 çok zor geldi her çiş zamanı bu krizi çekemem dedim, bıraktım eğitimi😅
58vildan Benimki söylüyor ama istemiyor arada tuvalete otutturuyorum bişey yapmadan kalkıyor en azından tuvaletten kokmuyor artık onada sükür
iki_prens_annesi 58vildan tepki var sizde bizimki kakasi gelirse arada soler arada bezine yapar bugn baslaylm ddk ama sonuc belirsz cis yapti rahtsz dahi olmuyo alti islak oynuyo kendince
egelisamom iki_prens_annesi Mayıs 2018 doğumlu oğlum bir yıl oldu öğreneli :) çok kolay öğrenmişti birden çıkardım gece falanda bağlamadım 3 gün sorun olmuştu hep hatırlatın 5 dakikda bir ogluma soruyordum cise gidelim mi diye 3 günün sonunda kendi söylemeye başlamıştı tamamen , birde sakın korkutmayın ama kaçırdığı zamanda artık altına kaçırmaman gerekiyor sen büyüdün tuvalete yapmalısın diyin birde her tuvalet çıkışı ödüllendirin :)
iki_prens_annesi egelisamom ohhh ne guzl arasinda 4 ay var bizde tik yok ya tepkide vermiyo ki odul versem ona alti islak suan bezde yok hic rahtsz degl halinden
58vildan iki_prens_annesi bizimki de öyle canım birde ben başlayayım dedim her yer çiş koktu zor geçti o koku
Keremozaninannesi iki_prens_annesi benim oğlumda 2018 Kasım doğumlu eve gecince başlamayı düşünüyorum inşallah becerebilirim daha yeni anlamaya konuşmaya başladı küçük oğlumda sekiz aylık daha korkuyorum açıkçası 🥺
Fitifiti 33 aylık oldu benim oğlan da havaların ısınmasını bekliyordum bezi bıraktırmak için. Ben hayatımda hiçbir şeye bu kadar üşenmedim🙈 bi de kardeşi var 4 aylık. Nasıl olcak bakalım,hepimize kolaylıklar dilerim👀
iki_prens_annesi Fitifiti kardes isi daha zorlastiriyo cunku kardes bezlenince onunda bezlenmesini istiyo bizimkide ole bezi istiyo sabhtan beridr don paca yikadm isedikce 😄
Keremozaninannesi iki_prens_annesi inşallah benimki çiş kaka diyor şimdiden ama belli olmaz inat bı çocuk 😂
iki_prens_annesi Keremozaninannesi hazirsa baslayin biz dunden beri yikaniyoz gecede guwenemdm bezi taktm yine sil bastan yapiyoz bezi istiyo israrla🙄🤔
Dezehs iki_prens_annesi 2018 Nisan doğumlu kızım 5 aydır gidiyor şükür ikisini de söylüyor 3 günde öğrendik wc yi