pandam_05 NesLyy- benim kızıma 12 kiloya yakın ama tombiş biraz 2 3 yaş gelen hediyelikler küçülmeye başladı boyu kısa kalıyor özellikle
NesLyy- pandam_05 Öyle oluyor malesef kıyafeti alırken çok dikkat ediyorum o yüzden. Civilde güzel meselaa oranın kalıplarıı normal diğerlerine göre orayada bakabilirsiniz☺️
pandam_05 YavruKurdum kafam çok karıştı 😆 mont kalıpları büyük genelde pijama takımı daha büyük olur o zman ah bu korona bakmadan dokunmadan almaktan nefret ederim 🙂
Selcan pandam_05 hiç başıma gelmedi benim de kizim 11 kilo 26 aylık 18 24 alıyorum bol bile geliyor. 24 36 aldığımda baya büyük geliyor özellikle alt parçalar. Outlet olanlardan falan mı aldınız ki acaba onların hatası böyle şeylerde olabiliyor.
Mu-Mi pandam_05 ben geçen oğluma ayına uygun sipariş verdim hepsi büyük oldu kalıplar sanırım büyük burda bi anne söylemişti beden tablosu varmış orya göre bakıp alabilirsiniz
uykucukoala pandam_05 bende yazlık kıyafetler alıcam elbise şort tşört geniş olursa biraz kötü mü durur acaba gerçi dar olanlar tam olanları giydirip çıkarmak sorun oluyor
pandam_05 uykucukoala bir beden tişört kötü durmaz bence ama altlar kötü oluyor çok uzun olunca tulum falan tam kalıp seviyorum ama evde salaş şeyler daha guzel
uykucukoala pandam_05 tayt filan iki tane aldım şort aldım onları da hep 18 24 aldım geniş olup üstünden düşmesin diye elbiseleri de büyük aldım inşallah güzel olur hepsi bi yazlık eşyalara gitti bin lira kendime bu kadar kıyafet almıyorum 😅
Minimalhanim pandam_05 boyu uzun olabilir belki bilemiycem boyu bize bile bir tık uzun oluyo 100 cm civarıdır kızım ölçmedim uzun zamandır