Deniz92 Eminim kuzum.cunki bir ay olsa. Diğer ay hamile olduğum. Belli olur ama. Doğum dan sonra 9ay adet görmedim sütüm korudu. Ama şuan düzenli olarak gelir. Ama 10kala bu sıkıntılarım. Çoğalır. İlk zamanlar bende deli gihi test alıyordum kesin hamileyim. Diye ama. Alıştım artık. Vücudum degisiklige. Uğradı korkma sende bişey olmaz. Eğer korunuyorsan. Çıkmaz