Merhaba kızlar. Oğlum 9 aylık ve saçları epey zayıf mustela, bübchen gibi şampuan kullanmama rağmen saçları ne yazık ki çok cılız. Ana saçları hemen kesmek istemiyoruz o sebeble bildiğiniz saçlarını canlandırıcak özel kürleriniz varsa yağlar vs paylaşırsanız içime sinenleri denemek isterim