Merhabalar
Dün gece çocuk karnına hiç tutturmadı ve aşırı derece de kıvrandı tam acile gidecekken kustu ve ağzından köpük gelince ağar topar acile gittik. Röntgen çekildi ve yoğun miktarda gazı olduğunu gördük,lahman verdiler eve geldik ama çocukta bu sorun devam ediyor çocuk kıvranıyor. İlk çocuğum olduğu için biraz endişeliyim internetten Baktım kekik çayı ve rezene diyorlar onları da içtim. Çocukta ki bu bulgular normal mi ? Gaz için ne yapmam gerek tecrübeli anneler bilgilerini paylaşırsa çok sevinirim şimdiden Allah razı olsun