ecemm-6161 teşekkürler, bir şey danisacagim. Bizimki atopik dermatit. Özellikle kolu. Göğsünde de var, sırtında biraz. Şimdi zaten stres olsa, ağlasa, terlese azıyor. Şu an yaz, terliyor kaşınıyor.
Şimdi ek gıdaya başladı. Kakasini takip ediyorum mukuslu mu, nokta kan var mı diye. Ama cildinde neye dikkat etmeliyim? Alerjide farklı bir döküntü mu olur halihazırda egzamasi azar mı acaba?