Aezgi çok geçmiş olsun. Canı yansa ağlardı. Allah korusun balınıza bir daha gelmesin. Bir tavsiyede bulunacağım. Yetişkinler için de öyle üstünü soymadan hemen soğuk suya tutmanız gerekirmiş. Kötü bir yanıkta 20 dakika soğuk su lazımmış. Sonrasında hastaneye götürmek.