Yemin ediyorum 6ayda 6yaş kocadım ya. Bir bebek aralıksız 1 saat bari uyumaz mı. Artk tükendim. Doğduğundan beri böyle ilk zamanlar 2den aşağı uyumazdı zor günlerdi. Şimdide 9.5 10da uyuyor eyw ama her saat bası kalkarken şimdide her yarım saate kalkar oldu. Sürekki ağlıyor hemen almıyorum sallıyorım beşiği ama bu seferde kendini yırtıyor hemen üstnü açıyor ve hemen uyanıyor. Artık _TÜKENDİM gece 2ydi daha uyumamıstım 2.5 da uyandı 3de 3çeyrekde derken 6da tamamen uyandı gözleirni açtı. 2 saate yakın oyaladım artık durmayınca memeye aldım uyudu memeden çekip yastığına koyunca uyandı. Bende uyku hayali kuruyorum ki yarım saat bari uyuyum die. Yok yine uyuyamadım. Beynim durdu artık error veriyor aksama kdr kıçımın üstüne oturmuyorum bitttim bittimm😭😭😭ağlıyorum artık dayanamıyorum 😑