Hanımlar merhaba. Henüz 50 günlük bir bebeğim var. Kendi kendine uyumuyor babası yafa ben kucağımıza evin içinde hafif sallayarak gezdiriyoruz sağa sola bakarken uykuya dalabiliyor. Ancak gel zaman git zaman bebis ağırlaşıyor kollar bel sırt yoruluyor başka türlü uyuyamadık çok ağladı. Sizlerde durum nedir ? Tecrübelerinizi paylaşır mısınız?