2.5 aylık bebeğim var vücudunda yüzü dahil olmak üzere kırmızı kabarıklıklar oluyor bir süre sonra geçip başka yerde çıkıyor onun dışında enerjisi yerinde ateşi yok sizce ne olabilir bu doktora götüreceğim ama acile götürmek istemiyorum pazartesiyi beklemeli miyim?