Sfat Doktor zor bi bebek, iştahsız ve gece uykusuz olduğu için sipraktin ilacı verdi . Uyumadan 1 çay ver dedi . Kullanan var mı ? Fayda gören oldu mu ?
Mutlubebis Sfat bize artık son raddede verdi doktor ama kullanmadım içime sinmedi. Eczaneden alırken de Eczacı ben olsam vermem demişti tuz biber oldu zaten o da.
Aysnndoruk Ben kendim kullanmistim evet cok.guzel istah aciyor ama sersem gibi yapiyor uykudan gozunu acamiyorsun bir cocuga bence verilmemeli elim kolum kalkmiyordu benim