tosbikinannesi1 parmak uçlarında yürüyordu sürekli, ayağını tam bastığında bir süre sonra bırakıyordu kendini, pek öyle yürümek istemiyordu. Biz hep tombik ayaklı zannettik, bu yüzden ayak kemeri yok ve ilerde düzelir zannettik ama düz tabanmış çocuk meğerse.
Eşim de düz taban bu arada. Bunu da söyledik doktora. Onun da ayak tabanları çok ağrır mesela ve her ayakkabıyı giyemez hala.
Doktoruna danışınca o söylemişti kontrol ederek. Yatkınlıktan kaynaklı da olabilir ama bebeklerin çoğunda görülüyor da demişti. Ortopedik bir ayakkabıyla şükür sorun çözüldü bizde☺️