Günaydın anneler. Emzirmeyi 4-5 ay önce kestim 20 aylık oğlum. Aslında deliksiz uyuduğu zamanlar oluyordu. Ama öğlen uykularında ayağımda sallamayı bırakmak icin uğraşırken beşiğinden kalkıp sürekli suyu gösterdi içti yattı tekrar kalktı tekrar su istedi derken gece de sürekli uyanıp su içmek istiyor belki 5-6 kez. Resmen alışkanlık oldu. Susuyorsa diye kıyamıyorum vermesem diyorum ama. Basına gelen var mi ? Ne yapmaliyim? Su yok deyip ağlayarak unutturacak miyim. Kendi kendime yaptım resmen çok moralim bozuk lütfen bir fikir verin