mutlukalp21 canım benim ki de 3 aylık olmak üzere 1-2 gün kaldı. Benim ki de yüz üstü yatmak istiyor. Gece yatırmıyorum ama gündüz 5-6 dk kadar gözüm üzerinde yatırıyorum. Sonra geri çeviriyorum. Aslında ben nefes alması açısından bir , bir de kalbinin üstüne yatırmak istemiyorum aslında daha çok minik çünkü 😍🙈