01tug Zaten 2. Ayından sonra egzaması çıktı. Oğlum için kan tahlilleri vs doktor yaptı ancak birşey çıkmadı. Ben bir çok şeyi yemedim ama yine çıktı yüzünde ellerinde. Doktor anvantan kortizonlu krem verdi ancak geçiçi çözüm. Şimdi 9.5 aylık oldu zaman zaman yine oluyor şu şekilde çözüm buldum sürekli yüzünü nemlendiriyorum, yıkıyorum ve ıslak mendil ve kuru şeyler kullanmıyorum ve 20 gündür hiç bir şey çıkmadı. He birde bepanthol kullanıyorum.