AnyelaMom hayır kötü değil zamanla geçen bişey bebekler küçük olduğu için mide ile sindirim borusunu ayıran bi kapakçık var bu kapakçığı açıp kapatan kaslar bazı bebeklerde gelişmiyo bu da reflüye neden oluyo kötü olarakta zayiflamasi allah korusun farkında olmadan kusar bogulur bu tür şeylere neden olabilir doktora danis ilaç veriyo inşallah faydasını görürsün allah şifa versin