MeryemSuu Almanya da yaşıyorum ve dışardan bakınca Türkiyenin durumunu daha da iyi görüyorum..zengini cok zengin, fakiri cok fakir..Allah kolaylik versin adam siftah yapsa nolacak su dönemde market alışverişi mi yapacak, faturalar mi odenecek, gecim derdine mi düşecek,borc mu ödeyecek, artık bogazdan kısa kısa insanlar ne yapacağını şaşırdı..ne derdi vardi göresin Allahim mekanını cennet eylesin, geride kalanlara sabir versin…Toparlanamiyoruz, toparlayamiyoruz…Görmediğimiz daha kac insan hayatına son veriyor…🤦♀️