Bebeğim 8 buçuk aylık ve 14 kilo doktorumuz fazla dedi bizi Endokrinoloji ye gönderdi kısıtlama sonrası gidicez böyle durun yaşayan varmı bebegim kilodan dolayı emeklemiyor surunmuyor ama yürüteç de koşuyor zayıflaması için ebemiz birşeyler yap dedi bununla ilgili internet e yazı yok yardımcı olur musunuz?