Yfu benim oğlum da oldum olası yüksek tonda konuşmalardan korkar. Şu an 12 aya geçti. En çok korktuğu şeyler hala yüksek ses, blendir, elektrik süpürgesi ,matkap ..vs gibi yüksek ses çıkaran aletler. Geçen gün titreyerek ağlamaya başladı neden korktuğunu anlayamadım Allahım diyorum noldu ki ? Bı durdum dinledim böyle inceden uçak sesi geliyor. Coook az ama. Doktora sordum zamanla alışır dedi. 🤷🏻♀️