Eniz1907 aynı durum bizde de vardı yada hala var bilmiyorum. 10 ay 9 günlük hergün 2-3 çeşit yaptım birini sevmezse belki diğerini sever yok ağzını açmıyordu kaşığın önüne yoğurt koyup öyle bir kaç kaşık yediriyordum. 9. Ay kontrolünde doktorumuzla konuştum yemediği için, 1 yaşına kadar üsteleme istemiyorsa zorlama zaten 1 yaşa kadar anne sütü yada mama dedi 1 ay öyle zorlamadım hiç ama yaptığım her şey çöp oldu bu zamana kadar. 4-5 kaşık sorunsuz yese şükrediyorum en son 1 hafta ek gıda hiç vermedim sadece sevdiği şeyleri günde 1 kere verdim bazen onuda vermedim. bugün tekrar başladım ve ilk defa kahvaltıda sorun yaşamadık çok güzel yedi üstüne ımmmm yapıp dans etti her kaşıkta😃 öğlen hiç sevmediği yeşil mercimek yaptım ondada sıkıntı yaşamadık bakalım sabahımız nasıl olacak bende merakla bekliyorum