Alya34 parası olana yasak yok garibana emekçiye var yasak. Bende sağlık çalışanıyım hamile olduğumu öğrendiğim de kovit yoğun bakım da çalışıyordum, Hamile olduğumu söylediğim zaman nasıl olsa istifa edemiyorlar yasak diye beni yoğun bakımdan almadılar sadece normal olan tarafa geçirdiler (2 si arasında da bir duvar sadece koridor falan aynı) ben hamile hamile kaç tane hasta yıkadım bakım yaptım ( allah var işimi yaparken hiçbir zaman off demedim severek yaparım hepte yoğun bakımda çalışmak isterim) izin vermeden çalıştırdılar hergün hastaneye gidiyordum o zaman 2 alkışladılar başka bişey yapmadılar hem anne olarak hem sağlık çalışanı olarak hemde bu kadar dikkat eden biri olarak gerçekten dikkat etmeyen bütün insanlara çok kızıyorum son zaman da o kongreyi düzenleyen ve katılan herkese de hakkımı helal etmiyorum