28 günlük oldu bebeğim gündüzleri rahat uyuyor ama geceleri ayaktayız ona yardım edememek canımı sıkıyor beni üzüyor 🤧 yakalasık 8 9 saat ağlıyor ve bu ağlama krizlerine hep aynı saatte baslıyor şuan için zinco damla kullanıyorum günlük masaj yapıyorum ama fayda mı etmiyor yoksa ben mi bir yerde yanlış yapıyorum 🤷🏻♀️ Kendim için anason rezene kimyon çayı hepsini denedim ayrıca yemeklerimde hangisinin gaz yaptığını anlamak için aldım elime kagıt kalemi hergün sadace bir öğün yiyerek bulmaya çalışıyorum o yiyeceği tüketmemek için başka çözüm önerisi olan 🤦🏻♀️🙋🏻♀️