Kızlar 1de uyandı kızım bağırarak aynı zamanda titriyordu ve mora yakındı rengi sabit bakıyodu hareketi yoktu pek hemen taksiye atlayıp acile gittik 38.2 cıktı ateşi ilk defa böyle gördük onu ömrümüzden ömür gitti😔 fitil yaptılar şuan evdeyiz 37.5 a kadar düştü bekliyorum daha düşsün diye ama uyuyakaldı. Şuan üzerinde kısa kol cıtcıtlı body ve şort var çorap yok ben bütün gece ayaktayım napim uyuyunca sadece üstünü mü örteyim böyle mi yatsın bilemedim allah tüm yavruları korusun 😔🙏