Alazcns enh-enh genel anestezi ile oldum baş ağrısı yaşamadım. Ancak doktorum yine de kahve içmemi söylemişti.
enh-enh Alazcns bende genel oldum benimki çok agrıyor bir haftador allah allah nescafe nin bi yan etkisi olmaz demi içsem
Alazcns enh-enh yok canim olmaz dedi bana. Hatta ben kahve düşkünlüyüm diye 2 fincan da Türk kahvesi içebilirsin dedi. Sen sadece nescafe iç ancak biraz sert olsun hafif ve şekerli içme