ikibinlikdekont dün burada bir anneye yorum yazmıstım, yaramaz diye etiketlemeyelim işe mi yaramaz neye yaramaz diye.. agızlara pelesenk olmus bu etiketler. Bilmeden o kadar cok hata yapıyoruz ki.. Okudugum halde gün icinde sürekli kendime böyle dememem gerekirdi bir dahaki sefere buna da dikkat edeyim diye diye gün bitiyor. Egitim ve bilim, ve özellikle de cocuk gelişimi sevgi olayları konusunda o kadar gerideyiz ki.. Hareketli, dikkat çekici ne kadar cok arkadasım varsa hepsi mutlu olacakları işleri yapıyorlar ve farklı yerlerdeler. O yüzden cocukları bir kalıba sokmamak gerek. cok iyi yapmıssınız bunu ifade ederek belki birisi bilinçlenmiş oldu, kulagına küpe olur inş.