Yenianne77 Arkadaşlar bebeğim arada beslendikten hemen sonra fışkırtarak kusuyor fazla mı besliyorum diye ve bunu yaptıktan sonra midesinde hiç birşey kalmıyor ne zaman tekrar beslenmeliyim bebeğimi
1prens1prensess Yenianne77 canım bunun başka sebepleride olabilir benim kızımda böyleydi doktora götürdüm tuvaletini yapamadığı için ağız yoluyla atıyor sindiremiyor demişti bende kustuktan 15 20 dakika kadar sonra emziriyordum rahatlasın midesi diye ama dediğim gibi başka nedenlerde olabilir tabi
Organikumos Yenianne77 ne zamandır böyle ? Arada derken hep olan birşey mi. İdrar yolundaki enfeksiyonların en belirgin özelliğidir bu fışkırarak kusma. İstersen bir doktora danış canım bu 1 1 buçuk aydır falan bebeklerde salgın var bu konuda.
Yingyang Yenianne77 idrar yolu enfeksiyonu yada alerji olabilir fazla beslenmiste olabilir tabiki bı doktora gösterin
Yenianne77 Baharceyhan 4 aylık doğduğundan beri ama bazen 1 hafta da geçiyor olmuyor bazen de oluyor dün olduğunda boğazında kaldı gibi çok sert oksurunce kustu ondan olabilirmi öksürmek tem
Mom088 Yenianne77 bizde ilk aylarda yaşadık bunu. Kusmadan 10 dk sonra tekrar besleyebilirsiniz. Fışkırtarak kusma yüzünden acile gitmiştik oradaki doktor azar azar ama sık sık besle demişti çok beslendiği için kusuyormuş
EslemEva_23 Yenianne77 fazla ile alakası yok canım bebek kendisi ne kadar acsa okadar yer başka birşey olabilir kızımdada oldu 15 günlükken başladı suan 11 aylık halen kusuyor reflü tanısın koydu
N-nil Yenianne77 emdikten sonra ise alerji olabilir onda fışkırır şekilde kusma oluyor başka bir sıkıntı kızarıklık vs varmı
Yenianne77 N-nil yok başka bir kızarıklık falan yok zaten alerji testi yapacagiz doktorda şüphelendi gelişimi alt sınırda çünkü
Asel-Aras Emzirdikten hemen sonra bebegi direk kaldırma yan yatır 5 10 dakika bekle mideye baskı oldugu içinde kusma olabilir
KubraBabaoglu Yenianne77 benim oğlumda fışkırarak kusma vardır ve ses kısıklığı oluyordh bağırmadığı halde doktorumuz gastroentrolojiyr yönlendirdi reflü tanısı kondu ayrıca alerji çıktı oğlumda tedavi gördük geçti çok şükür
EslemEva_23 Yenianne77 bunun için bir hekimden destek almanız gerek test yaptırın detaylı olarak bizim 11 aydır var reflümüz
KubraBabaoglu Yenianne77 canım az ve sık emzirmeyle saatlik oluşturdu doktor sonra ilaç verdi bebekler için olan bir ilaçmış gaviscon infant diye onu 6 ay boyunca kullandık çok şükür kusma ses kısıklığı kalmadı gerçekten etkili oldu