Kızlar oğlum 1 yaşında ve gece beslenmesine kalkıyor oysaki uyumadan 1 saat önce gece maması yapıp veriyorum doymuyormu bilmiyorum ama doyurucu bı tarif emmek için kalkıyor sürekli bence .çok seçici bı çocuk herşeyi de yemiyor .memeden gece uykusu için nsl azaltabilirim yardımcı olurmusunuz ? Bide gece ne veriyorsunuz tok tutsun diye ?