Evet öyle oluyo zaten biberonu çekince ağlıyo muhtemelen sütün az yada çok güçlü çekmediği için az geliyo sen sürekli o şekilde vermeye çalış bebeğin çektikçe hem alışacak hemde sütün artacak inşanllah.bide ben ayakta gezerek vermeye çalıştım o zaman da daha iyi alıyordu.o kadar sıkıntılı zamanlardı ki seni çoook derinden anlıyorum.sakın pes etme bir de ya hadi zikrini çek ben çok faydasını gördüm ❤️