elmalikurabiye boyle biseye cocuklar asla hazir olmaz. Bi video izlemistim, yenidogandan itibaren tuvalet iletisimi diye. Hayran kalmistim. Soyle diyo kadin; 2 yasina kadar bebege altina yap diyoruz, sonra artik altina yapma tuvalete yap diyoruz. Gercekten dusunsene cocuk buna alisti ve cocuktan bekledigimiz sey cok zor. Bize deseler ki tuvalete degil artik kaplara yapicaz, mumkun degil koca koca insanlar hepimiz zorlaniriz. 🤭 Bu bi surec, biraz sabir isteyen bi surec. Uzme kendini, farkli yontemler var. Cocugun dili oyundur, her zaman ise yarar. Denemediysen eger su yontemi oneririm; plastik ordekler var ya oyuncak banyo ordegi, onun altindan su cektirip “ordegin cisi gelmiis diye ordegin agzindan bi seslendirme yapiyoruz, merhaba bugun ben cisimi tuvalete yapmak istiyorum, artik bez kullanmamaya karar verdim” diyerek cektigimiz suyu tuvalete sıkarak akıtıyoruz. Sonra yine ordegin agzindan “oh gercekten tuvalete cis yapmak cok rahatmis, popom artik islak olmuycak yasasiiin” , gibi bi simulasyon yapabilirsin. Kaka icin de ayni sekilde pudingle falan yapilabilir 😁 cocuklar tuvaletten korkuyo, kendilerinden bi parcanin ayrilip gittigi dusuncesi onlari urkutuyo. Hassas bi konu. Basarilar canim ♥️