Sevda6767 doktorlara göre herşey normal zaten. Bence Doğumdan önce kadın Doğum doktorunun bu gibi şeylerin olabileceğini önceden söylemesi daha iyi olur. Doğumdan sonra aşırı terleme,baş ağrısı,bel ağrısı,mastit,sıtma yani bunlar tüm lohusalıkta başlayıp devam eden şeyler ve ilk çocuğu olanlar haliyle bilmiyor.