Bebegim_28 Nezzz_ dizi olarak Fatma film olarak da kağıttan hayat mıydı ev miydi oda güzel çok beğendim benb
Vanilya Nezzz_ The crown da güzel. Anne wıth an e de güzeldi. The sınner tavsiye ederim. 50 metrekare ve masum da iyiydi. The wıtcher da farklı bir dizi güzel beğendim ben
Yademveannesi Nezzz_ After life güzel bir dram dizisi. Şu an New Amsterdam izliyoruz çok beğenerek devam ediyoruz.