Arkadaşlar bebeğim çok gazlıydı şu son dönemler asaldı gibi bazen işte ıkınıyor. 3 aylık olcak. Hala doğduğundan beri çok geç uyuyor 12.1 gibi gece.
LÜTFEN YARDIM EDİN, nasıl desteksiz yanında uzanıp uyutabiliirm? Sizinkiler ne zaman alıştı geç uyuyup sonradan düzelenler varmıı😖
hatta gymnastik topun üzerinde biraz zıplayınca uyuyo off 2.3 kez denedim yatağa koyarak yanında uzamdım tıpşlıyorum yinede uyumuyo en sona ıkınıp ağlıyo sinir oluyo.