Minaersz28 4 gün önce sezeryanla doğum yaptım ve canım sürekli dondurma istiyor bana herkes yeme diyor bir fikri olan var mı
Morfrenk Minaersz28 ye ye dondurma hasta etmez sadece terleyipte sırtında terini rüzgara karşı kurutma başka bir şey olmaz
2-prensesannesi Minaersz28 bende yemeyın benım bugün 40 doldu 34. Gün yedım suan her yerım tutulmus karnım agrıyor 3 defa acıle gıttım hasta olmaktansa yememek en dogrusu 👍
Baby01 Normalde dondurma yediginizde hasta olmuyorsaniz yine olmazsiniz dokunuyorsa yine dokunabilir.Lohusalik ekstra bir hastalik değildir
Sinemisssss Minaersz28 dondurma hasta etmez cnm kötü koşullarda hazırlanmış hijyeni olmayan dondurma sorun yaratır hatta üstüne ılık bir su iç tamam işte
Alanbebek Minaersz28 canm eger emzirıyorsan soguk birseyler içip yeme sütten bebegıne gecıyor kendımden biliyorum nacızane tavsıye 👍🏻