aybukemom 25 aylığız atlete geçmedik daha hep zıbın giydirdim. Ben hep 1 beden büyük aldım sıkmasın diye maksat beli açılmasın. Bezi tutmuyor derken bez sızdırma mi yapıyor? Bizimki de tutmuyor ama ben özellikle tutmamasını istiyorum özel bölgesini acıtmasın diye