İyi aksamlar arkadaslar bende bahar alerjisi var malum bu günlerde zirvede alerjim. Kızımı emzirdiğim için ilaç kullanamıyorum, soguk hava nemlendirici ile uyuyabiliyorum çok tıkandım nefes almakta zorlanıyorum alerji gözüme kadar vurdu 😔 benim gibi olan varmı acaba? Nasıl bir çare bulabilirim