Kızlar kayınvalidem bugün 3 aylık bebeğimi kucağında 10 dakika kadar oturttu eve geldim googledan araştırdım 4 aylıkken oturtulur dışında hiçbir bilgiye erişemedim. Merak ettiğim o kadar süre oturtunca bir sorun olur mu ? Kayınpederimle aynı anda oturtma dedik kocasına baktı başını çevirdi oturtmaya devam etti. Kaynım da oturtma anne düzgün tut dedi yine yok. Eşime işaret ettim söyle oturtmasın diye sen söyle diyor. Gözüne bakıyorum resmen inadıma öyle oturttu bilerek yaptı. En sonunda dayanamayıp söyledim. Yüz kere elini öpme ağzına götürüyor dedim ŞAP diye öpüyor. Keşke öpmeden sevmeyi bilseler keşke İÜ pandemi sürecinde görüşmesek zorunda olmasak keşke ! Gece gece yine sinir küpü oldum evime geldim