Biz hastaneye gittik burun akıntısı sebebiyle yatış yaptılar rahat nefes alamadığı için yatış derken 3-4 saat gözetim altında kaldık hava taktılar ama çok ağladığı için çıkardılar sürekli bebişin başında dur hastaneye gitmene gerek yok 20şer dk arayla sağ burna 5ml sola 5ml serum fizyolojik sık aspiratörle çek 1 haftaya bitmiş olur çok dikkatli ol tıkandıkça çek nefes alamaz buhar kesinlikle kaynatma dedi doktor ben yatırırken başını yüksek bırakıyodum ana kucağında yarı oturur gibi öyle daha rahat uyuyodu