Adalet-34 Benim bebegimde tortikolis teşhisi konuldı suan 50 günlük pazartesi fizik tedaviye baslayacaz fizik tedavi olupta iyileşen bebegi var mı
Nurr89 Adalet-34 kas kısalması mi yani canım eğer öyleyse benim oglumdada bı aylıkken doktor teşhis koymuştu
Alpaslanceylan Adalet-34 adına ne denılıyor bılmıuorum ama benım olumun karnımda sıkıştığı ıcın boynu ezılmıs 3 aylık oldu sol tarafa boynunu donderemıyordu korktum doktorumuza sordum boyun ezıklıgı var dedı anne karnında olmus ama duzelır dedı . Şükür duzeldı çok da ıyı
Adalet-34 Momndssd eşim çok dikkat eder herseye bana söyledi boynunda şişlik var diye ben önemsemedim olur dedim her bebekte ama ısrarla söyleyince doktora gösterdik ultrason cektiler kitle oldugunu söyledi fizik tedavi önerdi pazartesi günü baslayacaz insallah düzelir
Canannesi35 Bizimde vardı fizik tedavi ile geçti merak etmeyin nerdeyse 10 aylıkken düzeldi yaklaşık 4 ayda düzeldi
Nurr89 Adalet-34 bende 18 günlükken farketmistim doğuma bağlı kan pıhtılaşma olabilir dediler fizik tedavi vermem lazım ama çok küçük dedi 2400 doğmuştu.. evde kendiniz egzersiz yapabilirseniz gondermicem dedi yaptık daha sonra kas kısalması oldu bı yana yatık duruyodu canım 1 yaşa kadar egzersizlerini evde yaptım çok şükür düzeldi şuan hiç bı şekilde öyle bı sıkıntı kalmadi
Adalet-34 Alpaslanceylan bizimkisi öyle degil dogumda zorlandıgım için bebek çıkmadı bu sefer boyun kas dokularında kana olmuş buda boyun egriligi yapıyo gercekten bazen bazı doktorlara kızıyorum
Canannesi35 Aslında bizimki daha farklı hidrosefali olduğu için şant takılmıştı sağ tarafına boyundan hortum geçtiği için muhtemelen sağ tarafa doğru kafasını eğiyordu eğik duruyordu sürekli başı. Şişlik yoktu bizde. 5 aylıkken farkettik
Canannesi35 Adalet-34 fizik tedavi çok işe yarıyor canınızı sıkmayın düzelir inşallah düzelme olmadığında da küçük Bi operasyonla geçiyormuş
Adalet-34 Nurr89 kendim bilmedigim için yanlıs bişey yapmak istemiyorum doktorşarın gözetimi altında olması bi nebzede olsa benş rahatlatacaktır
Nurr89 Adalet-34 için nasıl rahat edecekse öyle yap tabi canim . Bana doktor yapmam gerekeni gösterdi bende öyle yaptım bebekken kolay oluyordu ama büyüdükçe beni zorluyordu zamanla düzelecektir kuzum çok geçmiş olsun