spaceship Ay başlık çok açık oldu hiç merak uyandırmadı 😁 selam kızlar, var mı bu takviyeyi kullananlar ? Memnun musunuz? Ne zaman kullanıyorsunuz aç veya tok farkediyor mu ? İstediğiniz sorudan başlayabilirsiniz eheh 😳
emineckr spaceship ben kullanıyoruz canım geceleri bebiş uyuyunca alıyorum öyle alışkanlık oldu memnunum
irva spaceship Bende kullanıyordum ama bıraktım.Uzun süredir kullandığım için potasyum yüksekliği yaptı.Bir süredir almıyorum.Ama güzel vitamin.Tabi uzun süre kullanmamak lazım hiçbir vitamini.😁
spaceship irva aaa sizi happymom dan hatırladım eheh selam, bebiş baya büyümüştür ☺️😁 dikkat edeyim bu duruma, arada kan değerlerine baktırmak lazım tabi. emineckr Ben de bu geceden başlayım diyordum, hadi bakalım 😊
Serife00 Sezaryen doğum sonrası doktorum vermişti 1 kutu bitti devam etmedim devamlılık için bir şey söylememişti
spaceship Serife00 bana da ikinci ay kontrolünde söyledi, kan tahlillerine bakalım ona göre kullanmanı tavsiye edebilirim diye 🙃