Meryemsare Kızım 3 aylık olacak ve ben hala beğenip bir oyun halısı alamadım ..çok pahalı olmayan oyun halısı tavsiyelerinize ihtiyacım var ve tabimi çocukların çok eğlendiği olan 😉
Rabiays Meryemsare biz geçen hafta hepsi buradadan babies aldık 94tl piyanolu çok da güzel oynuyor canım
alicihankus Ben letgo üzerinden tiny love marka bi oyun halısı aldım memnunum piyasa değeri 250den aşağı yok letgoda 90dan aldım kullanan kişide gayet güzel kullanmış hiç leke pis bişeyi yok sağolsun fotoğraf ve video atmıştı yıkayıp kullandım oğlumun çok hoşuna gitti 😊
Meryemsare alicihankus onu bende çok beğeniyorum ama eşim 2. El alma taraftarı değil maalesef sıfırları da çok pahalı ..
Esrakarakus Prego orman otun halısı e bebekten aldık 130 TL cokta severek oynuyor oglum 2 ay 20 günlük 2 tane çıngırağı var hoşuna gidiyor aynada kendini gördükçe gülüyor 😊
EsraEfee Kullanmadigim icin markasida aklimda degil ama piyanolu almistim bende bebegim 3 aylikken. 5 ayligiz en fazla 3 kere koymusumdur ustune. Sevmedi durmadi icinde. Onun icin cevrende birileri varsa once onunkinde bi dene iyle al. 150 tl para vermistim valla acidim inun yerine baska bisey alsaydim keske dedim