Oyku16 çok maliyetli bülent bey. Devlet de aynı işlevi sağlıyor ücretsiz yani. Alerji klinikleri boş oluyor. Bir de özel klinikten ben sonuç alamadım. Normal gözle muayene yaptı test vs. İstemedi yapmadı. Canım sıkıldı. Tavsiye vermedi doğru düzgün sadece takipte kalalım dedi yani para istiyor. Beni de aradı gelin nakit verin vs. İndirim yaparım nakit verirsen diye. Dr bunu konuşan da. 😂