Hamza34_ Kızlar adetim 6 gün sürdü ve bitti . Sonra ki günlerde ara ara silince pembe leke gördüm gün bi kez. 19. Gündeyim ve yine gördüm. Nedir ne değildir anlamadım. Başına böyle bişey gelen var mı ne olabilir sizce
Acemianne_ Hamza34_ merhaba atnı durumu yaşadım son iki adetimde doktora gittinizmi nedenmiş nolur bana da söyleyin🤲🏼