Emineulu58 Merhaba iyi günler bebeğim iki ay 11 günlük kırkında adet gördüm şimdi daha görmedim normalde 31 yada32. günüm olması gerekiyor kırkında adet soru sonra görmeyen var mı ve emzirmiyorum
Kids123 Emineulu58 hamilelik şüphen yoksa 1 yıla kadar adet görmeme normal ben Doğumdan 3 ay sonra adet gördüm
bgmarik Emineulu58 çok normal.Tam bir yıl oldu doğum yapalı geçen hafta regl oldum.Doktorumda normal dedi.
susiron Emineulu58. Malesefkibu bir korunma yöntemi değil .Bşraz zaman tanıyın olmadı test yaparsınız ama genelde düzensizlik olur