Herkese hayırlı geceler. Oğlum 2 yaşında boyu 86-87 cm falan ben kendim ölçtüm o civarlarda. Ama bana boyu uzamiyor gibi geliyor yani çok çok yavaş uzuyor. Acaba hormonal bı sıkıntı mı var diye düşünüyorum. Doktora götüreceğim ama önce size sormak istedim sizinkilerin boyu kaç cm? Kısa uzun önemli değil ama daha küçükken yaşıtlarına göre önde giderken şimdi önde gitmiyor neden yavaşladı onu merak ediyorum.